fredag 20 mars 2009

hej

Nu är det bara 2 dagar kvar sen kan ni lämna gatan för då är Martin 15 år äntligen(:(: Jag vill ha en Yamaha Dt-r som kostar 9000 men jag vill ha den jag kommer sova på den:) jag ska träffa Carro idag det kommer bli så jävla roligt men kan bara vara med henne till klockan 9:( men dagen kommer ändå bli bajs för jag är så jävla trött. jag har sovit på ett golv idag det gör ont i min rygg. jag har köpt ett Usb minne på 16GB haha så jävla bra att ha:) Jaja men nu ska jag dra men jag tycker man kan få ett grattis i allafall:)

2 kommentarer:

  1. Tjoooo Brorsan.. Grattis då :P hehe... Nää någon yamaha dt-r kommer du inte få.. Men får hoppas du får en riktigt skojjig födelsedag ändå med oss o Bg gänget :D Puss o Kram stora syster A

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS på din födelsedag! Hoppas det blir en kanondag för dig!

    SvaraRadera