måndag 9 mars 2009

tjoo!!

Hej alla som tittar in hur är det med er??Jag har varit hemma i helgen det va bra mamma tyckte det va kul att ha mig hemma när jag va så snäll som jag va.Men jag fick bara vara hemma till lördag men nästa helg ska jag vara hemma till söndag:):) Men det är tråkigt att Hasses bil har blivit stulen men så går det Hasse!! När man ställer bilen utanför garaget med motorn igång haha smart gjortXD!!

Jag har arbetat bra i skolan i svenskan med Tina:) Du får skriva snart Jesssika:) Nu tycker jag att jag kan få min guldstjärna:)

4 kommentarer:

  1. Tjena Broder!!! Vill bara säga att jag tycker de är super kul att du har en blogg o jag måste erkänna att du har verkligen lärt dig stava så nu kan till o med jag läsa vad du skriver :P Hoppas de är lugnt att jag följer din blogg! Är super stolt när jag hör att de går bra för dig i skolan o på BG. Du är mitt allt de vet du!!! Älskar dig! Puss o kram från storasyster A

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du ska ha din stjärna! Du fick den också. Du gjorde bra ifrån dig på svenskan idag.Kul att det är fler som följer din blogg och hejar på dig!
    Vi syns Vispen!
    Från Fröken Tina

    SvaraRadera
  3. Hej du! Hoppas att allt är bra med dig, och att du tycker om boken du lånade:) Jag har med läst den en gång i tiden. Är en av de bättre böcker jag har läst faktiskt. Är svårt att lägga ifrån sig den när man väl börjat att läsa:)

    SvaraRadera
  4. Vad ba att du gillade den! Om du fastnade för det där med att läsa så finns det många andra böcker som påminner om den. Det är bara att sätta mamma (Tina) i lite arbete och be henne leta fram dom. Hon kan gott få slita lite :P

    SvaraRadera