tisdag 21 april 2009

Hej igen!!!

Hej alla som tittar in !
Hur är det med er?? Jag vill vara hemma nu och köra min moppe. Min moppe är min lilla ögonsten. A vad ska man säga mer?? Haha Hampus du är en ful liten sak du haha. Nu sitter man i skolan som vanligt, nu vill jag spela Hitman igen, det är så jävla roligt! Jag saknar allt i Edet vill inget mer än att flytta hem nu. A och lilla Eugen står och gnäller som vanligt jag har vant mig vid det snart hoppas jag. Men det är lite kul att vara på Bg men ändå, jag vill ändå hem hela tiden, fan vad jag vill hem!! Men det är lite tråkigt att Timmy flyttar på fredag, men ändå det kommer säkert nån ny snart. Nu vill jag spela mitt spel Hitman. Jag vill ha en ny data, en bärbar som jag kan ta med mig till skolan så jag kan skriva på den.

4 kommentarer:

  1. Haha brorsan.. Du är för rolig..Om du sköter dig så vet du att du snart får flytta hem men vissa saker är fortfarande inte bra o det vet du om.. Sköt dig nu så ses vi på fredag.. Veckorna går snabbt när man har skojj :) hihi... Puss o Kram Stora syster

    SvaraRadera
  2. Bra att du har kommit igång med bloggen igen! Du ser ju att det är fler än jag som följer dig. Lyssn nu på syrran och sköt dig så blir det säkert bra.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Ja här är det nog en hel del som tittar in! Då är det alltid trevligt om det är skrivet något nytt =)

    SvaraRadera
  4. Håller helt med om att de är trevligt när du skriver nått nytt för de händer ju inte ofta :P Hoppas du skött dig i skolan o självklart på BG med.. Ta hand om alla de vackra pojkarna hihi :) Fy så hemsk syster du har :P Saknar dig mega mycket <3 Puss o Kram

    SvaraRadera