torsdag 30 april 2009

hej:)

Nu sitter man här igen i skolan en torsdag men det är den bästa torsdagen i mitt liv för jag åker hem idag jippi:):) På lördag ska jag träffa Sabina<3. men idag ska jag bara köra moped hela dagen lång. Jag och min moppe glider på stranden och tittar på vågorna,,,, å så underbart jag ger min moped en liter bensin, själv tar jag en glass men vi åker där hela dan sen kommer en elak sak som heter klockan, och då är den tio och då ska jag och min moped hem igen snyft.Men det finns alltid en ny dag det finns lördag med då ska mopeden få en glass den med:) Då tar jag en liter bensin kanske ne tror inte det..:)

2 kommentarer:

  1. Hppas att det var moppen som fick bensinen och du fick glassen. Det blir så dumt om det skulle vara tvärtom.

    SvaraRadera
  2. Du lever för din moppe brollan va? hoppas du hittar mig åh sprara mig sen

    SvaraRadera